Dobio otkaz

Na bolovanju proveo dvije godine, kolege su mislili da je u mirovini

gpp
Davor Javorović/pixsell
11.12.2011.
u 14:18

Pred svima je na kolegiju 2009., kada sam došao u firmu, rekao kako ga je bivša uprava mobingirala i nije mu dopuštala da išta radi te da je pod stresom. Otišao je potom na bolovanje i nema ga do danas

Otkako je prije nešto više od dvije godine došao na mjesto direktora osječkog GPP-a, Igor Medić jednog zaposlenika gotovo da i nije vidio u tvrtki. Sve to vrijeme djelatnik je proveo na bolovanju. U njegovu je bolest, pak, prvi čovjek GPP-a posumnjao.

 - Pred svima je na kolegiju 2009., kada sam došao u firmu, rekao kako ga je bivša uprava mobingirala i nije mu dopuštala da išta radi te da je pod stresom. Otišao je potom na bolovanje i nema ga do danas – priča Medić. Dolazio bi na nekoliko dana pa bi mu liječnik ponovno otvorio bolovanje.

Zaboravili na njega

 - I zaboravili smo za njega. Kolege su čak mislile da je otišao u mirovinu – kaže sindikalni predstavnik Stjepan Knežević. Plaća toga zaposlenika viša je od prosječne u tom poduzeću. Na adresu Hrvatskog zavoda za zapošljavanje direktor je nedavno poslao dopis u kojem je naveo sumnju u zlouporabu bolovanja. Rezultiralo je to ukidanjem bolovanja i vraćanjem “sumnjivog” radnika na posao. - Ponudili smo mu novi ugovor na drugom radnom mjestu, ali nije ga prihvatio pa mu je uručen otkaz – ističe direktor.

 Rat sa zaposlenicima koji su se “izvlačili” na lažnu bolest vodi Medić od 2009. Zaprijetio je najprije detektivima, a i sama ta najava bila je dovoljna da ekspresno “ozdravi” gotovo četvrtina GPP-ovih radnika na bolovanju. Od tada 408 uposlenih, gotovo ih je polovica, točnije njih 195, otvorila bolovanje u 2008. Radnici su bolovali u prosjeku 38 dana. S posla su izostali ukupno 7342 dana! Od toga, na teret firme bilo je 3096 dana, a ostalo je palo na pleća HZZO-a. Godišnji trošak bolovanja iznosio je 3,3 milijuna kuna.

Rat sa "bolesnicima"

Medić je u obračunu otišao i korak dalje. Radnicima na bolovanju u posjet je poslao dvoje kolega s košarom voća, keksima i kavom. Dolazili su im na vrata, podijelili s njima par toplih riječi i pitali treba li im što pomoći. Oni koji zaista imaju zdravstvenih tegoba, posjetom su bili oduševljeni. No, neke od njih “izvdinica” nije zatekla kod kuće ni nakon dva-tri posjeta, što je samo potvrdilo direktorove sumnje u zlouporabu. Nesvakidašnje metode polučile su učinak i danas su u tvrtki zadovoljni. - Iako su nakon naših upita micali radnike s bolovanja, još se nikada nije dogodilo da nam je HZZO rekao kako je netko bio na lažnom bolovanju. To je statistički nemoguće – zaključuje Medić.    

Ključne riječi

Komentara 8

KR
kreont
20:12 11.12.2011.

Ova hrvatska je kao Alisa u zemlji čuda. Dok se sa državnom imovinom tj. našom svi tako razbacuju. U Americi ovi bi bili zasigurno jako jako kažnjeni tako da ostalima ne bi niti pala na pamet ovakva kombinacija.

JU
julika22
22:48 11.12.2011.

taj Medić je pravi baksuz. svima koji su na bolovanju pošalje jedno pismo liječniku opće prakse kako je radnik stalno na bolovanju te ga treba vratiti na posao ako to doktor ne učini prijeti sa slanjem inspekcije. pita se liječnik jel taj čovjek normalan? radnik nikada nije bio na bolovanju ili bar deset godina nije koristio bolovanje a sad ovakvo pismo.

VL
vlavuk
15:07 11.12.2011.

a ne pišete o privatnim tvrtkama gdje ljudi ne smiju ići na bolovanje, zapravo mogu, ali im se ugovor o radu na određeno vrijeme jednostavno neće produžiti.što se događa? oni koji su zaista bolesni boje se otkaza i tako bolesnini rade.a ima ih dosta.jednostavno ti produžuju ugovor svaki mjesc ,dva a ako zakažeš ,adio

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije